خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/07 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ستوده:

سفر رییس‌ جمهور به زادگاهش مطالبه جدی مردم مهاباد است

نماینده مردم مهاباد در مجلس دوازدهم، در اعلام مطالبه مردم حوزه انتخابیه خود از رییس جمهور گفت: با توجه به اینکه مهاباد زادگاه ریاست محترم جمهوری است، مردم این منطقه انتظار دارند آقای دکتر پزشکیان سفری به این شهرستان داشته باشند.

سلام ستوده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ضمن اعلام مطالبه مردم مهاباد مبنی‌بر سفر رییس جمهور به این منطقه، گفت: با آغاز بکار دولت چهاردهم انتظارات مردم این منطقه هم بالا رفته است ضمن اینکه آنها مشکلات زیادی دارند و متاسفانه تعداد زیادی از پروژه‌های این شهرستان نیز نیمه‌کاره رها شده‌اند که انتظار می‌رود در این دولت فعال شده و به سرانجام برسند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم این منطقه با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های راه، آب، برق، آموزشی و ورزشی مواجه هستند که لازم است برای برون‌رفت از آنها اعتبارات لازم تخصیص داده شود.

وی یادآور شد: لازم است وزرای جدید برای رفع مشکلات کشور به استان‌های مختلف سفر داشته باشند و با حضور میدانی به نیازسنجی، اعلام نظر، برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات لازم برای هر منطقه بپردازند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه مهاباد زادگاه ریاست محترم جمهوری است، مردم این منطقه انتظار دارند که آقای دکتر پزشکیان سفری به این شهرستان داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 382854
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار